European Athletics 2016 – The Beginning

Donderdag 12 November 2015

“Oh ja ik heb een mail gekregen over het EK Atletiek, of ik vrijwilliger wil zijn.”

Nadat ik de mail vluchtig heb doorgenomen begin ik met het invullen van het aanmeldformulier, dit duurt best lang en bevat wel heel veel vragen. Ik moet zelfs mijn bsn doorgeven én een pasfoto meesturen, oke dit is serious business geloof ik.
Wat het allemaal precies inhoudt, geen idee maar het lijkt me leuk dus ik verzend het hele zwikkie en nu afwachten maar.
In December ontvang ik een uitnodiging voor een kennismakingsavond op 15 februari en op 19 April is daar dan het verlossende woord: IK ZIT ERBIJ!
Ik mag mezelf 1 van de 1750 vrijwilligers noemen, hoe leuk is dat?!

Ja precies: Hoe leuk is dat?! Dat ga ik proberen te verwoorden in de aankomende posts.

So keep posted!

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

Leave a Reply

