Oh ja…….iets met een bucketlist…

Sja nou had ik maanden geleden geopperd dat ik een bucketlist wilde samenstellen met 40 items die ik voor mijn 40ste verjaardag afgevinkt wilde hebben, just for the fun of it. Niks geen gejengel over dat ik dan dus 40 jaar wordt en weet ik veel wat voor gejammer. Dat kan me namelijk geen ene mallemoer schelen, alsof je er iets aan kan doen ook……en daarbij, ik blijf gewoon mezelf, met m’n gekke kledingstijl, met m’n ietwat maffe gedrag en m’n eigenwijze karakter(tje). Zal mij boeien welke leeftijd ik heb….

Anyhoe….ja dat bucketlist idee heb ik ondertussen alweer een beetje uit het raam geduwd. Heb nog wel wat items op een lijstje staan die ik graag wil doen, omdat het een droom van me is, omdat het me leuk lijkt, omdat ik wil weten of ik het durf (vast wel…), omdat ik nou eenmaal gewoon maf ben, maar die hou ik gewoon nog even voor mezelf. Wil mezelf ook niet de druk opleggen dat ik iets moet doen van mezelf omdat ik het al tegen anderen heb verteld en het in een bepaald tijdsbestek moet doen en de stress of ik bepaalde dingen financieel wel of niet kan bolwerken. Gelukkig ben ik over een paar jaartjes uit de financiële ellende waar ik nu al een aantal jaar in bivakkeer dus dat maakt het als het goed is weer een stuk makkelijker, al weet je maar nooit wat de toekomst gaat brengen natuurlijk. Niks is zeker….

Gelukkig kost niet alles geld dus wie gaat er mee skinnydippen?!

Grapje…..nee echt, wie? Haha

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

Leave a Reply

