Verjaardag 4.0 – Bucketlist – Deel II

Vorige week kwam ik met het plan om een bucketlist te maken met dingen die ik voor mijn 40ste verjaardag gedaan wil hebben.
Ik wil graag 40 dingen op mijn lijst zetten en ik heb nog grofweg 4,5 jaar om deze uit te voeren.

Druppelsgewijs komen er via jullie ideeën binnen maar ik ben er nog lang niet!

Geopperde dingen zoals parachute springen (welke ik zelf al genoemd had), (kite) surfen, het lopen van een ultra, bungee jumpen en skinny dippen overweeg ik serieus of hebben al een plaatsje op mijn lijst veroverd.

Wat ook genoemd is is het halen van mijn duikbrevet maar die heb ik jaren geleden al behaald. En het dansen van een passionele Tango. In een nog jeugdiger verleden heb ik aan stijldansen gedaan en heb ik zelfs twee diploma’s behaald, dus ook die Tango is allang afgestreept, weliswaar zonder die passie maar kom op…dat is sowieso toch niks voor mij.

Dingen die ookal afgestreept zijn, zijn oa:

– Het water inspringen vanaf een 14 meter hoge rots
– Zwemmen met dolfijnen
– Zwemmen met zeekoeien
– Knuffelen met een zeeleeuw, een zebra, een luiaard, een reuzenkangeroe
– Een python om m’n nek
– Een oehoe op m’n schouder (en nee niet die uit Purmerend)
– Slapen onder de sterrenhemel, tussen de paarden
– Training bereden politie
– Rondrennen in een morphsuit

Ook werd deze lijst doorgestuurd:

http://bucketlist.org/list/PsychologieMagazine/

Hiervan kon ik dus ookal 71 items afstrepen…

Wat de lijst zeker niet zal halen zijn dingen die te maken hebben met drank, drugs, het eten van vreemde dingen, dingen die mensen als kwetsend kunnen ervaren en/of heiligschennis van welk geloof dan ook, op welke manier dan ook.
Ook ben ik niet bereid om bijvoorbeeld m’n kop kaal te scheren, het is juist weer op lengte nadat ik het in 2010 rigoureus heb laten kortwieken.

Dus peeps, kom op!
Bedenk eens wat leuke, gekke, spannende dingen om te doen!

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

Leave a Reply

