Verjaardag 4.0

Joost mag weten hoe lang maar al heel lang (voor mijn gevoel maaaaaanden) horen wij op het werk Sander de Heer (NPO Radio 2) over het feit dat hij deze week 40 jaar wordt en daarom een bucketlist wilt afwerken met dingen ‘die niet meer kunnen na je 40ste’. Voel me ietwat gehersenspoelt hierdoor dus dat hoef ik niet meer op mijn bucketlist te zetten in ieder geval.

Het brengt me daarentegen wel op een idee…

Nou heb ik nog 4 jaar, 7 maanden, 4 dagen en een paar uur te gaan voordat ik de 40 aantik maar toch vind ik het best een leuk plan om een bucketlist samen te stellen en af te vinken voor die tijd.

Niet onder het mom van ‘dingen die niet meer kunnen na je 40ste’ want ga er maar niet vanuit dat ik me vanaf dan eindelijk eens volwassen of zelfs semi-normaal ga gedragen…misschien moet ik dat op de bucketlist zetten ‘je eens een dag volwassen gedragen’.. neh klinkt niet leuk.
Maar gewoon als stok achter de deur om nog iets gekker te doen dan voor mij gebruikelijk is en om het ouder worden te vieren.
Aangezien ik iemand ben die daar absoluut niet wakker van kan liggen. Boeie dat je ouder wordt….hoort bij het leven hoor.

Sander de Heer heeft 5 items op zijn bucketlist gezet, aangezien hij dit in zijn laatste week als 39 jarige uitvoert tijdens zijn radio programma.
Ik zit te denken aan 40 items voor mijn lijst.

Dus tja, kom maar op met ideeën!
Zelf stem ik alvast voor parachutespringen.

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

Leave a Reply

