Moodswings all over the place

Hoe irritant kan je jezelf vinden?
Nou geloof mij…HEEL irritant!

Er spelen momenteel een aantal dingen waar ik verder niet op in wil gaan (sorry) maar die ik wel toelaat om mijn humeur zwaar te beinvloeden.
Het slaapgebrek van de afgelopen maanden helpt hier natuurlijk ook niet bij.

Wat me vooral mateloos irriteert is dat ik mezelf maar niet weet te herpakken. Ik blijf maar in die neergaande spiraal hangen en irriteer me ondertussen aan alles en iedereen, maar nog het meest aan mezelf.

Waarom vind ik mezelf inene zo zielig? Waarom heb ik inene het gevoel dat ik ongelukkig ben? Want dat ben ik helemaal niet!
Niet zielig en niet ongelukkig. Ja niet in m’n hum maar dat is niet als ‘ongelukkig’ te bestempelen.
Sommige dingen gaan gewoon langzamer dan gedacht/gehoopt, andere dingen heb ik nog minder grip op dan dat ik zou willen en weer andere zijn gewoon vervelend.
Maar get a grip Eef! Stel je niet zo aan!

Het ene gaat heus wel over en dat andere…..ja geen idee hoe dat gaat aflopen, wat het dan ook precies mag zijn….

Het schijnt allemaal wel goed te komen…..want dat zeggen ‘ze’…

PF_Instant_Camera_20062014174913210

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

One thought on “Moodswings all over the place”

  1. It is a sign of strong character to put into words conflicting emotions, difficult ongoing proccess. I hope cathartic writing is helping you feel better, lighter.

    You’ll ge through this challenging time of your life, come out even stronger, than you are now.

    I know you know you know all these, and I don’t have to write it because you know already, I believe in you.

    Still words have power, and it is my way of sending you positive energy, and letting you know, you are admirable.

    Like

Leave a Reply

