Paspoort

Nou hehe eindelijk is het dan zover….m’n nieuwe paspoort is aangevraagd! En ja hij is ook betaald!

Vanaf volgende week dinsdag mag ik hem ophalen. Wat een verademing zeg.

Nu ik eindelijk het geld bij elkaar had kreeg ik weer andere zenuwen: ohoh er hangt een plukje haar over mn ene oor (pasfoto)….zouden ze daar niet moeilijk over gaan doen?

Kleine stresskip die ik soms ook ben.

Ik riep dus al een tijdje op ‘woensdag 20 mei heb ik de afspraak staan’…nou prima, helemaal blij. Krijg ik gister een herinnerings-smsje….dinsdag 20 mei…uh duh….sjonge jonge zou ik zo even bijna die afspraak alsnog missen.
Goed om 12:36 is de afspraak, je moet 10 minuten van te voren aanwezig zijn, prima….dus ik sta daar om 12:19 aan de balie: Hoiiiiiii ik kom mijn paspoort verlengen *zet een hele grote glimlach op* Oke dat is prima (eh ja ga me niet vertellen dat dat NIET prima zou zijn gekkerd) hoelaat heeft u de afspraak? Ik: Om 6 over half 1….Baliemevrouw: oh oke dan mag u zich om 12:26 weer bij mij melden, eerder is niet mogelijk.

Zucht….dus ik weer weg, 3 minuten buiten gezeten en weer naar binnen en wat denk je? Dikke rij met hele trage mensen met moeilijke vragen…..SERIEUS?!
Uiteindelijk was ik bij een andere mevrouw aan de beurt (12:34) want die vrouw die me dus eerder niet mocht helpen ging pauze houden op het moment dat ik aan de beurt was….oke whatever….
Maar goed ik had m’n nummertje hoor, ik mocht in de wachtrij plaats gaan nemen….of niet….*PLING PLONG* Nummertje E 261 mag zich melden bij balie nummer 12…..holy sh*t ik ben nog niet eens binnen joh….tuurlijk een van de achterste balies….

Na wat geklep en gelach met dat baliemevrouwtje mocht ik nog wat vingerafdrukken achterlaten….nou mevrouw uw balie staat al helemaal vol met bezwete zoute vingerafdrukkies hoor en toen mocht ik mn geld inleveren…..haha nee joh dat dacht je maar!
‘Oh u wilt contant betalen? Dat kan over een half uur’

Zucht….oke tot zo…

20140520_131324

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

Leave a Reply

