Money on my mind

Als ik iets haat of in ieder geval echt niet leuk vind is het wel om continue te moeten nadenken over hoeveel geld ik nog te besteden heb, wat ik wel of niet kan uitgeven en waaraan, om continue m’n opties te moeten herzien. Helaas is dat momenteel niet te vermijden.

Werkloos, schuldsanering, paspoort verlengen én inschrijven voor hardloop-evenementen…..HOE DAN?!

Zucht….ja dat vraag ik me dus ook af…bijzonder lastig allemaal.

Waar ik mijn geld voorlopig even niet aan kan uitgeven is mijn geliefde hardloop-avondje op de dinsdag in Amsterdam. Ik moet mijn loopvrienden dus even missen, tenzij ik er een aantal zie bij een of ander evenement (als deelnemer of als vrijwilliger) dat al in het budget was meegenomen, maar in de tussentijd lang leve Facebook zegmaar.

Zoals het er nu naar uitziet heb ik volgende week het geld voor mijn paspoort bij elkaar….ein-de-lijk…dan nog even een paar weekjes doorbijten om wat inschrijvingen (zoals bijvoorbeeld de Amsterdam Marathon) rond te krijgen (tenzij iemand het in de bol krijgt om mij te willen sponsoren natuurlijk haha).

Ach ook dit is een van die levensfases waar ik doorheen moet, een levensles waar ik wederom met vlag en wimpel voor zal slagen. Ik heb namelijk wel voor hetere vuren gestaan.

Op het eind komt alles goed, gaat het nog niet goed? Dan ben je nog niet bij eind…just keep on going!

Published by

Eva Boomgaard

Just a crazy bubbly girl with two cats | musicfreak | wannabe athlete | creative mastermind | loving restless soul | love2laugh | WM3 supporter 4 life

Leave a Reply

